کتاب قانون کار

اگر شما یک کارگر یا کارجو و یا کارفرما هستید باید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون کار و حق و حقوقی که دو طرف کار (کارگر و کارفرما) نسبت به یکدیگر دارند اطلاعات مناسبی داشته باشید. بسیاری از مشکلاتی که افراد در سرکار خود با آن‌ها مواجه می‌شوند به دلیل عدم آشنایی کامل با قوانین کار است. در انتهای این مطلب گروه آموزشی ایمنی ایرانیان دانلود PDF قانون کار را برای شما قرار داده‌ایم که مطالعه نمایید.

نکته مهم اینکه دانستن حد و حدود روابط کاری تاثیر بسیاری در میزان رضایت از کار دارد. کتاب قانون کار برای تنظیم روابط کاری قوانینی را در نظر گرفته که شناخت آن‌ها قدم اول برای اجرای این قوانین است.

در بسیاری از مواقع داشتن اطلاعات کافی درخصوص قانون کار، باعث می شود کمتر بابت شکایات خود به اداره کار یا وزارت کار مراجعه نماییم.

 

در فصل اول قانون کار با تعاریف و اصول کلی آشنا می‌شوید.

در فصل دوم در خصوص قرارداد کار، قوانین و اصول و شرایط انعقاد و فسخ آن اطلاعاتی کسب می‌کنید.

فصل سوم قانون کار در خصوص شرایط کار است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی در خصوص شرایط حق السعی، مدت کار و تعطیلات و… بدانید باید این فصل را مطالعه کنید. همچنین شرایط کار زنان و نوجوانان نیز از موضوعات مهم این فصل است.

فصل چهار در خصوص قوانین حفاظت فنی و بهداشت کار است.

فصل پنجم نیز آموزش و اشتغال توضیحاتی آورده شده است. اگر قصد استخدام کارآمور را دارید حتما این فصل را با دقت مطالعه کنید.

 

عناوین دیگر فصل‌های قانون کار و همچنین جزییات این قوانین را می‌توانید با کلیک بر روی دکمه زیر و دانلود کامل قانون کار بدست آوردید.

دانلود فایل
دانلود فایل

پسورد فایل :

محل نمایش فرم گزارش مشکل دانلود شما.

دیدگاهتان را بنویسید